wtorek, 1 stycznia 2013

Drzwi

Hmmmmm... tak sobie przeglądam zdjęcia i ustalam kolejnośc ich wykonania/zamieszczania i czy to możliwe abym ja się nie pochwalił moimi pięknymi drzwiami??? ja wiem, że poprzednie "wejściowe dwuskrzydłowe" były boskie ale to jednak mimo wszystko nie to samo co obecne... ale najpierw drzwi z kotłowni, firmy kmt metalowe, całkiem ładnie wykonane...
no i teraz drzwi wiejściowe, drewnianie z szybą "altedojcz", i naświetlami po bokach... oceńcie sami, mi tam się podobają... poniżej bez ocieplenia, na gorąco po wstawieniu...
a teraz zadanie dla spostrzegawczych, czym różnią się te dwa obrazki??? Tak! na tym poniżej nie ma bramy garażowej ;) ale to nie o to chodziło, a tak na poważnie jest to stan na dziś, bo elewacji póki co ni ma...
A tak wogóle to myślę, że mogę polecić firmę od której brałem jedne i drugie drzwi, nie było z nimi większych problemów, później jeszcze kupiłem u nich parapety i też było ok. Nazywają się Patio, kiedyś byli w Szczecinie na ul. Struga przy Nomi, a że Nomi już nie ma, to i sklep został przeniesiony na ul. Santocką chyba przy tych wszystkich hurtowniach ;) nie pamiętam dokładnie adresu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz