czwartek, 10 marca 2011

kabelki

Witam! minęło trochę... na dziś dzień elektryka skończona. Bardzo mało mam ostatnio czasu na opisanie przygód budowlanych, ale póki co wszystko idzie zgodnie z planem i bez większych przeszkód, więc wrzucam tylko kilka fotek:
kilka kabelków przy gnieździe odkurzacza...
Oświetlenie hallu...
To samo pomieszczenie raz jeszcze tylko ciut niżej...
Kabelki w sypialni...
Kawałek łazienki...
Widok z małego pokoju na parterze...
A teraz moje ulubione miejsce na ścianie - włączniki sztuk 5 ;)
Widok na kuchnię z jadalni...
I jeszcze jeden widok z jadalni - na poddaszę -  tutaj będzie ściana...
Kabel głośnikowy...
A wszystko kończy się tutaj :)

pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Witam
    Jestem w trakcie realizacji budowy domu wg projektu jabłoniowe wzgórze
    przypadkiem trafiłem na pana bloga
    i z podziwem oglądam pana poczynania z budową.
    W moim projekcie doprojektowałem małą piwnice
    jako kotłownie oraz zmieniłem drzwi garazowe
    Jestem na etapie stropu nad parterem proszę o e-meila to podeśle fotki z realizacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, cieszy mnie, że coraz więcej osób zaczyna budować Jabłoniowe Wzgórze. Ja również wprowadziłem kilka drobnych, mało znaczących zmian. Jak można to prosiłbym o te zdjęcia, porównamy i będzie o czym dyskutować...
    pozdrawiam
    tcsmile@wp.pl

    OdpowiedzUsuń